torstai 14. maaliskuuta 2013

When life gets tough, put on your boxing gloves

Eilen tein täysin uuden aluevaltauksen; olin nyrkkeilemässä! Konsta oli lomilla tiistain ja keskiviikon, ja eilen keksittiin päivällä lähteä Nääshallille reenailemaan. Konsta on harrastanu nyrkkeilyä monta vuotta, joten pyysin, et se opettais muakin. Täytyy myöntää, että alussa olin ihan toivoton, mut kyl se sit alko sujua loppua kohden. Oon ollu viime aikoina aika stressaantunu, koska on niin paljon hoidettavaa muuton ja siihen liittyvien asuntojärjestelyjen, vakuutusten, työ- ja viisumiasioiden ynnä muiden kanssa. Nyrkkeillessä sai purettua energiaa, ja tuntuu että stressikin hieman helpotti sitä kautta. Tykkäsin kyllä, pitää mennä toistekin!
     Muuten tällä viikolla ei ookkaan kummempia tapahtunut, vähän oon koittanu noihin yo-kirjoituksiin lueskella, kun huomenna ja maanantaina ne jo koittaa. Saa nähä miten menee... Palailen vaikkapa viikonloppuna hölisemään tänne enemmän, mutta nyt alotan englanninkirjan parissa. Onnea kaikille kirjoituksiin osallistuville! Loppuun iloksenne vielä parit kuvat viikolta. ;)









<3:Kata

3 kommenttia:

  1. Jotenkin Konsta näyttää siltä, että hallitsee tän homman paremmin! :D Mutta kuvat luultavasti vaan vääristää todellisuutta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuinka kehtaat väittää moista! Sehän nyt luonnollisestikin johtuu vain siitä, että mä oon niin pro kuvaaja siihen verrattuna, ja osaan ottaa kuvat oikeessa kohtaa. Se otti väärissä kohissa niin ilmankos ammattilaisen elkeeni eivät erotu kuvassa edukseen! ;--)

      Poista
    2. Aiivan näihän se on! Kai mun se olis pitänyt heti tajuta. Sie kun oot ammattilainen lajissa kun lajissa!

      Poista