keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

No rhyme or reason

Varotan jo etukäteen, että tää postaus tulee olee erittäin sekava, koska ei mulla oikeestaan mitään asiaa ole. Viikonloppuna koitin keskittyä lueskeluun, ja pyrin pitämään itteni irti netistä. Sen takia en lupailuistani huolimatta käyny edes täällä päivittelemässä. Mutta nyt ois viimesetkin yo-kirjoitukset takanapäin, ei varmaan kauheen hyvällä menestyksellä tosin... Mutta siinä kohtaa kun tulokset tulee, niin makoilen jo Turkin auringossa ja vähät välitän, hehee! Lähtöön on muuten enää alle viis viikkoa, ja mulla on niin monta asiaa vielä tekemättä, työviisumistakaan ei oo vielä tullut vastausta, huiii. Oon niin helpottunu, ettei mun tarvi hakea nyt kouluun, saati alkaa lukemaan pääsykokeisiin heti kirjotusten perään. Enhän mä edes varmuudella vielä tiedä mitä haluaisin opiskella. Mun motivaatio oli niin hukassa jo ylppäreiden suhteen, että pääsykokeet heti perään ei ois todellakaan houkutellu... Turkkiin lähtö on siis oikein tervetullut tilaisuus tässä kohtaa.

Freesinä ylppäreihin lähössä :D Näytin varmaan fitiltä kuuden paitani kanssa, mut parempi sekin ku syksyllä meinasin jäätyä hengiltä...
Vielä on vaiheessa aika monia asioita, mitkä pitäs saada järjestykseen ennen lähtöä. Asuntoasiat ja tavaroiden sijoittaminen ehkä päällimmäisenä. Myös työkengät täytys hankkia, ja se pitäskin hoitaa jo tällä viikolla, jos aion ne ulkomailta tilata. Mutta asioillahan on tapana järjestyä, ja niinhän ne järjestyy; joko hyvin tai huonosti. :-) Yritän kuitenki välttää stressaamista, viimenen kuukausi täällä pitkään aikaan! Haluan viettää sen rennosti lomaillen ja nähdä kavereita niin paljon kun mahollista. Meillä onkin suunnitelmissa, että Salla tulis meille viikoks asustelee tässä piakkoin, että saadaan varmasti toisistamme riittävä yliannostus ennen mun lähtöä!


Tänään käytiin äipän kanssa Työväenteatterissa kattomassa Carmen. Oon aina tykänny käydä teatterissa, ja etenkin Työväenteatterin esitykset on olleet lähes poikkeuksetta mun mieleen. Tää oli kuitenkin valtava pettymys! En tajunnu esityksestä mitään, vaikka olin lukiokurssilla lukenut kirjankin, johon näytelmä pohjautuu. Esityksestä puuttu kokonaan juoni, ne näyttelijät vaan palloili ympäriinsä ja vähän tanssahteli väliin..


Pakko muuten mainostaa! Käytiin koikkarin Prismassa, ja bongasin sieltä mega-alessa näitä urheilukerrastoja. Laadukkaat tämmösethän maksaa aika paljon, ja nääkin normaalisti ois ollu päälle viiskymppiä, mutta nyt myivät yhteensä kympillä! Kävin jo testaamassa lenkillä, ja nää on mun mielestä huippuhyvät. Ei tullu ollenkaa semmonen nihkee olo niinku välillä näillä ilmoilla, kun lenkille on aika haastavaa pukeutua sopivasti..



Nyt ku oon heitelly vähän aiheesta jos toisestakin tänne, niin pistetään vielä parit ei mihkään liittyvät kuvat viime päiviltä sekottamaan pakkaa:

Kävin viikonloppuna hoitamassa siskon kissaa Villeä :-)

minä x 3

Tättärää olen myös syönyt. Hedelmälautanen oli mun pelastus kirjotuksiin lukiessa!


 Nyt on ehkä parempi lopettaa.

<3: Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti